17.05.2013

High Nude Heels.

Od dawna szukałam szpilek w szpic, ale takich, które będą idealne. Niezbyt wysokie, ani za niskie, z lakierowanej skóry i koniecznie
w cielistym kolorze. Nareszcie mi się udało, a w dodatku dobry wygląd idzie w parze z przystępną ceną. Nieoczekiwanie za to znalazłam tę koszulę z dużym dekoltem, jednak brak mi śmiałości, aby założyć ją na nagie ciało (co jest teraz gorącym trendem) dlatego włożyłam pod nią sukienkę.



Sukienka - H&M
Puzderko - I am
Szpilki - Belle Woman
Okulary - Brylove
Bransoletka - Perera.pl

Zdjęcia - Kuba Kozłowski

48 komentarzy:

  1. O ja. jakaś Ty piękna. Ale to już na pewno wiesz. A outfit... Cóż! Myślę, że wszyscy się za Tobą na ulicy oglądali i myśleli "modelka"! Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. BAAARDZO FAJNE ZESTAWIENIE :))

    TEŻ ZAKUPIŁAM OSTATNIO BUTY W TYM KOLORZE TEŻ LAKIEROWANE :)) I NAWET MAM JE DZIŚ NA POŚCIE HIHI :))

    A PASKI REWELACJA - KOCHAM ZAWSZE !!! :))

    ŚLICZNIE WYGLĄDASZ :))

    POZDROWIONKA :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ognisty kolor włosów :)
    Ciekawa stylizacja, podoba mi się połączenie pasiastej koszuli i żółtej sukienki. No i puzderko rewelacyjne! :)Może zegarek ubrałabym inny.

    Trochę czekałam na nowy post, ale opłacało się ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do zegarka, niestety nie mogę bez zegarka na ręku żyć, ale mam tylko dwa, bo jestem trochę wybredna jeśli o nie chodzi :)

      Usuń
  4. o ja pięknie wyglądasz:)

    dużo powagi dodał Ci kolor jest jest fajnie:0

    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie, jednak chyba nie pasuje do twojej urody.
    Mam pytanie, czy nie żałujesz że zrobiłaś sobie tatoo?
    Swoją drogą jest bardzo ładny, ale uważam, że zbyt duży i w bardzo słabym miejscu.
    Proszę o odpowiedź,
    Nowo przybyły Fan amator! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie, nie żałuję tatuażu. Lubię takie miejsca, których ewentualnie nie trzeba pokazywać - stąd stopa. Planuję teraz kolejny :) Bardzo mi miło, zachęcam do zaglądania :)

      Usuń
  6. Nie maluj sobie brwi Isabel,Wut r u doin? Isabel,STAHP!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiotłaś mnie tym kolorem włosów, wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba bardziej podobałaś mi się w jaśniejszych włosach , co nie wyklucza tego , że wyglądasz świetnie , świeżo i zjawiskowo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie rozegrałaś tę koszulę:) Śliczne są te buciki!

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest śliczna - chciałabym ją zobaczyć w całej okazałości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę super połączenie :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny zestaw, koszula jest świetna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta koszula jest prześwietna! Sama na swoją czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie! nie wiem dlaczego ale, na niektórych zdjęciach bardzo mi przypominasz Ashley Green

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz,
    świetne połaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit and stlye!!

    Would be lovely if you visit me too!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Iza, dlaczego czerwone włosy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu potrzebuję widocznej zmiany :)

      Usuń
  18. koszula jest fenomenalna! połączenie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna stylizacja;)
    świetna koszula;D

    OdpowiedzUsuń
  20. very classy outfit with the stripes and nude pumps - and your rose tattoo is absolutely perfect <3
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bluzka jest naprawdę obłędna!!! oj, nosiłabym Ci ją z samą bielizną, w drapieżnym stylu:)
    lena

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz obłędnie!!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie wygląda takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka jesteś piękna, nie mogę się napatrzeć! świetnie zgrałaś zestaw, który idealnie komponuje się z Twoim kolorem włosów, jestem oczarowana, pozdrawiam i obserwuję, urzekł mnie Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Taka wiosenna.
    Ta koszula jest wspaniała :)

    Zapraszam też do siebie. Dopiero co zaczynam i przyda mi się kilka słów otuchy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie lubię szpilek (pewnie dlatego, że każde są dla mnie niewygodne - może mam koślawe nogi albo nie umiem w nich chodzić), ale te są piękne!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna cera ,wygladasz jak porcelanowa lalka ..Bardzo mi sie podoba.Szpilki klasyczne, ponadczasowe swietny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za nogi! :)
    Świetny zestaw, no i makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne połączenie, najlepsze jakie dotychczas widziałam z tą koszulą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja pięknie komponuje się z kolorem Twoich włosów. Jestem zauroczona Twoją urodą :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula na sukienkę? Ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dałabym się pokroić za Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I jesteś dla mnie połączeniem niezwykłej delikatności z bliżej nie określonym pazurem. I to jest w Tobie genialne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie kupiłaś koszulę? Jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. podziwiam twojego bloga, a wyglądasz zjawiskowo :3
    chciałam się tez dowiedzieć jak wyszedł Ci taki piękny kolor włosów, w którym Ci tak do twarzy :)?

    OdpowiedzUsuń